Når du har prøvet at være til spejdermøde hos os, max 3 gange, skal du meldes ind.
Du melder dig ind via formularen herunder:
Ved indmeldelse i Erik Klipping Trop – De Gule Spejdere i Højby Sj. betales et indmeldelsesgebyr på 200 kr. (som er et engangsbeløb), som dækker tørklæde, gruppemærke, øvrige mærker ved opstart og sangbog fra man er ulv.
Før man kan få udleveret diverse effekter, skal der anskaffes en uniform.
Korpsmærket og WFIS mærket er korpset ejendom og skal afleveres tilbage ved udmeldelse ellers vil dette koste 500 kr. i gebyr.
Kontingent er 650 kr. halvårligt. Opkrævningen bliver sendt ud pr. mail i april og oktober. Ved indmeldelse betales straks fra indeværende måned.
Korpsets grundlov, love for korpset og love for gruppen kan altid findes på korpsets hjemmeside www.gulspejder.dk